שאלות נפוצות

אחסון בארכיב

כדאי לאחסן ניירת בארכיב ולא במקום אחר, מאחר וארכיב הוא מקום ייעודי שתוכנן ובנוי לשמור על ניירת. בארכיב קיימים התנאים האופטימליים כדי שהניירת תשמר במצב הטוב ביותר לאורך שנים. בנוסף, קיים אלמנט גדול של חסכון ללקוח שכן בהעברת החומר לארכיב הלקוח חוסך עלויות רבות הכרוחות בשמירת החומר אצלו, כגון: שכ”ד , ארנונה, דמי ניהול, כח אדם, מידוף ועוד. בנוסף, הארכיב מקנה ללקוח הגנות נוספות ככיבוי אש, ביטוח ומאפשר ללקוח להתרכז בתחום ההתמחות שלו.

השירות מתאים לכל חברה, גוף או אדם פרטי אשר הצטברה אלצו ניירת אשר תופסת לו נפח אחסון.  נפח האחסון יכול להיות תיקים בודדים או עשרות ומאות אלפי תיקים. יכול להיות משרד עם כמות קטנה של תיקים אשר תופסת מקום במדפים ומתחיל להיות צפוף ולא נוח לעבוד, או במשרד שהניירת לא כל כך מסודרת וקשה לאתר מסמך כשצריך, או משרד מאוד מסודר ומאורגן שבמקום לעסוק בפעילות העיקרית שלו עסוק בלארגן ולאתר את החומר ומשקיע בכך זמן ומשאבים רבים. השירות מתאים למעשה כל מי שמעוניין לחסוך בעלויות תוך כדי שמירה על הסדר וקבלת שירות מצויין ומהיר.

להיות בלי הניירת ולהרגיש עם…כלומר, לא לשלם את העלויות הכרוחות בשמירת הניירת אצלך אולם לקבל את החומר בזמינות מקסימלית,  כאילו החומר נמצא אצלך במשרד.

יחידות התיוק מאוחסנות בתוך מיכל ארכיב סטנדרטי בגודל 40*31*37 אשר נכנסים בו כ 4 קלסרי הנה”ח גב 8 או מספר רב יותר של תיקיות דקות. המיכלים מאוחסנים בארכיב העומד בסטנדרטים מחמירים בעל כל האישורים הנדרשים הכוללים כיבוי אש, רישיון עסק ועוד.

כל מיכל מקבל מדבקת ברקוד ומספר זיהוי אישי אשר באמצעותו ניתן לאתר כל תיק ותיק בכתובת הייחודית לו.

האם ניתן לבצע שאילתות והשאלות חומר באינטרנט?
ניתן לבצע בקשות להשאלת תיקים באמצעות פקס, אי מייל ואתר האינטרנט שלנו. תכנת ארכיב מקצועי היא מהמתקדמות בשוק, ידידותית למשתמש ומאפשרת גישה ללקוחותינו באמצעות האינטרנט. הלקוח מגדיר מי הם אנשי הקשר מטעמו אשר מורשים לקבל שליפות ולעיין בחומר. לפי הגדרות הלקוח אנו מקצים שם משתמש וסיסמא לאנשי הקשר.

באמצעות האינטרנט ניתן לבצע שאילתות ולבצע הזמנת תיקים להשאלה ועיון.

שליפת חומר מהארכיב

בתהליך קליטת חומר חדש, חברת ארכיב מקצועי מקלידה את פרטי התיקים המאוחסנים בתוך המיכלים, תוך כדי שמירה על מירב הנתונים שהלקוח מעוניין לשמור. בסיום קליטת החומר הלקוח מקבל דו”ח ממוחשב עם פרטי התיקים והמיכלים ממויינים לפי מחלקות או לפי סדר אלפבתי מוסכם.

במידה והלקוח מעוניין לעיין בקלסר כלשהו הוא שולח אל הארכיב בקשת השאלה באמצעות אתר האינטרנט, פקס או האי מייל. בבקשת השליפה הלקוח מציין את פרטי התיק המבוק ש ואת פרטי הלקוח המבקש (ניתן להוריד באתר טופס השאלה סטנדרטי-ראה באתר “טפסים להורדה”).

כל בקשת השאלה אשר מגיעה אל הארכיב עד לשעה 15:00 תהיה אצל הלקוח ביום העסקים העוקב (לא כולל ימי ששי וערבי חג).

במידה ויש מקרה דחוף ויש צורך בחומר באותו היום, ניתן לקבל חומר תוך 4 שעות במרכז הארץ בתוספת תשלום.

שעות פעילות הארכיב: ימים א’-ה’ בין בשעות 8:30-16:30 לא כולל ימי ששי וערבי חג.

תלוי בסוג החומר. חומר שדרוש לעבודה יום יומית מול לקוחות עדיף שיהיה סרוק כך שייקל על העבודה השוטפת. מעבר לכך עדיף לשמור חומר בארכיב, מאחר ועלויות הסריקה הן גבוהות מאוד ולא משתלם לסרוק כל נייר. לרוב אנו שומרים בארכיב גם חומר סרוק, שכן לרוב יש צורך בחומר המקורי.


אני נמצא בארכיב אחר ומעוניין לעבור אל ארכיב מקצועי. כיצד מתבצע התהליך?
לארכיב מקצועי ניסיון רב בהעברת לקוח אשר נמצא בארכיב אחר אל ארכיב מקצועי. במהלך השנים עברו אלינו לקוחות מרוב הארכיבים בארץ, כך שאנו מנוסים בתהליך ומסוגלים להתאים את עצמינו לקליטת חומר מכל ארכיב אחר.

תהליך העברת המיכלים מארכיב אחר מתבצע ביעילות ובמקצועיות תוך פרק זמן קצר מאוד. הלקוח איננו מרגיש את המעבר , איננו נדרש ללוות את המעבר ומקבל דיווח פרטני לגבי החומר שהגיע.

ארכיב מקצועי פיתחה שיטה ייחודית לקליטת חומר מארכיב אחר אשר מייעלת את הקליטה ומאפשרת המשך עבודה רגיל בזמן תהליך ההעברה.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאילה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.